30 Nisan 2015 Perşembe

Yüz Binden De Çok Teşekkürler

Blogger ailesine katıldığım ilk günden bu güne 100.000'den fazla giriş olmuş amatör ruhla kurduğum siteme. Bu sayının pek önemi var mıdır bilmiyorum. Tabii Instagram veya Twitter fenomenlerinin sayfalarının tıklanma sayılarının yanında ne kadar komik bir sayıdır bunun da farkındayım. 

Ama önemli olan sayı değil. Bana gerek gmail adresimden, gerek üniversite mail adresimden ulaşan, öğrenci, eczacı, ziraatçi, doğa sever onlarca kişinin güzel sözlerini, iyi dileklerini almak, sorularına cevap vermeye çalışmak, paylaştıklarımın birileri tarafından kullanılıyor ve işe yarıyor olması bana göre çok daha önemli ve değerli. 

Eşimin desteği ile başladığım blog hikayemde mottomuz "Bilgi ve sevgi paylaştıkça artar"idi. İşte tam da bu sebeple ben blogumun hedefine emin adımlara ilerlediğini ve başarılı olduğunu düşünüyorum.

Şimdi teşekkür etme sırası bende: Yanımda olan, siteye ara sıra uğrayan, facebook-twitterda linklerimi paylaşan, çalışmayan linkleri haber eden, iletiler altına yorum yazan hepinize çok teşekkürler :) Sorularını cevapsız bıraktıklarım olduysa günlük koşturmacalar arasında kaybolmuş olmasındandır, lütfen alınmayınız, herkese sevgilerimle...

Bu teşekkürü yakın zamanda paylaştığım ve sevdiğim bir karikatürle bitirmek istedim; görmek için dikkatle bakmaya devam ;)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder