14 Ocak 2012 Cumartesi

80. Doğum Günü Partisi


Farmakognozi ve Fitoterapi Derneği üyeleri olarak Prof. Dr. Nevin ve Mekin Tanker Hocalarımızın 80. doğum gününü kutlamak üzere İzmir'de toplanıyoruz. Organizasyon dernek yönetimine ait, ancak katılmak isteyenler Hacettepe Üniversitesi'nden Doç. Dr. Funda Nuray Yalçın'dan bilgi alabilir. Ayrıntılardan daha ben de haberdar değilim, ama cuma gecesi yola çıkma fikrim var. Ege Üniversitesi Misafirhanesi'nde cumartesi gecesi konaklayıp pazar dönüşe geçiyorum. 

Organizasyon Tarihi: 18 Şubat 2011 Cumartesi
Saati: 14.00-18.00
Yeri: Ege Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Konferans Salonu
Akşam Yemeği: Ege Üniversitesi Lokali (
19.00-)

Pasta daha muhteşem olacaktır muhtemelen 
ama ben şimdilik buraya bir şey eklemiş olayım :)
Etkinlik sonrası ekleme:Hayatımda ilk defa Afyon-Sivrihisar arasında yol kapandı diye otobüslerin Ankara'dan çıkışlarının yasaklandığını duydum. Duymakla kalmadım bizzat bu sebeple etkinliğe katılamadım :/ Çok da güzel geçen etkinlikten bir fotoğraf anılardaki yerini aldı bile...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder